‹ Geri

ANKARA 0312 473 28 29 / İSTANBUL 0216 576 54 01

Hızlı Menü

Etkili İletişim Becerileri Eğitimi,Kendimizi Tanıma,İletişimin Fonksiyonu ve Önemi,Anlama ve Anlaşma,Algılama Farklılıkları,Kendimizi Farkettirme,Kişisel İmaj,Olumlu Beden Dili,Aktif Dinleme Becerileri,Etkili Soru Sorma Becerileri,Ekip İletişimi,Telefonda İletişim,Müşterilerle İletişim

ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİM PROGRAMI

Katılım Ön Koşulu

Bu eğitim programı için her hangi bir ön koşul gerekmemekle birlikte; katılımcıların en az lise ve dengi okul mezunu olması, eğitimden elde etmek istenilen fayda da önemli bir faktördür.

  • Eğitim İçeriği

  • Önce Kendimizi Tanıyalım…

    • Nasıl İletişim Kurduğunu Fark Etme (Uygulama)
    • Swot Analizi
  • İletişimin Bireysel Fonksiyonu Ve Önemi

    • İletişim Nedir?
    • Yanlış İletişim Yöntemleri Ve Aşma Yolları
    • Başarılı İletişimin Gereklilikleri
    • Etkili İletişim Becerilerini Tanıma Ve Kullanma
  • Etkili İletişimde “Anlama” Ve “Anlaşma”

  • Etkili İletişimde Algılama Farklılıkları

  • Kendinizi Nasıl Fark Ettirebilirsiniz?

  • Kişisel İmaj

    • İlk İzlenim
    • Görünüm
    • Etkili Konuşma Becerisi
    • Beden Dili
  • Çevrede Olumlu Etki Yaratacak Beden Dili Özellikleri

  • Aktif Dinleme Becerileri

    • Aktif Dinlemede Yapılan Yaygın Hatalar
  • Etkili Soru Sorma Yöntemleri

  • İletişimde Kullanılan Dilin Önemi

  • Sen Dili – Ben Dili
  • Etkili İletişim Kurmak Ve İletişim Becerilerini Geliştirmek İçin

    • Geri Besleme
    • Rapport (Aynalama)
    • İlk Yaklaşım
    • Tartışabilmek
    • İletişimin İlişki Ve İçerik Boyutu
    • Takdir Ve Tenkiti Doğru Ve Yerinde Kullanmak
    • Doğru Eleştiri Yapabilmenin Yolları “Yapıcı Ve Yıkıcı Eleştiri”
  • Temelde Neden İletişim Kurarız

    • Değerli Olmak
    • Kabul
    • Onay
  • Ekip İçi Etkin İletişim

  • Telefonda Profesyonel İletişimde Sözlü iletişim ve Nezaket kuralları

  • Müşteri İletişimi

    • Müşteriye Davranışın Anayasası
    • Müşteriyle İletişimde Dikkat Edilmesi Gereken Sözcükler
    • Müşteri İtirazlarında Dikkat Edilmesi Gereken Davranış Kuralları

                       

Amaç

Bu eğitim programı tamamlandığında katılımcılar;

 

  • Kişilerin iletişim becerilerini ve karşısındakilerin beden dillerini anlayarak, iletişimde bir adım öne geçmelerini sağlayabilecek
  • Çeresindeki insanlarla doğru ve etkili iletişim kurabilecek
  • Etkili iletişim tekniklerini öğrenebilecek
  • Doğru iletişim teknikleri ile iş hayatının ve günlük hayatın stresinden kurtulabilmeyi başaracak
  • Katılımcılar kendi potansiyellerini keşfettileri için sağlıklı bir şekilde hedef belirleyebilecek,
  • Özgüvenli davranışlar sergileyebilecek

Kimler katılmalı?

  • İletişim becerilerini geliştirmeye ihtiyaç duyan veya insanlarla birebir iletişim kurarak çalışan herkes katılabilir.

Başarı Göstergesi

Eğitim sonunda başarılı olan katılımcılara BAŞARI SERTİFİKASI, diğerlerine KATILIM SERTİFİKASI verilmektedir.

Eğitimciler Hakkında Bilgi

Eğitimcilerimiz Konularında Eğitim hizmetini verebilecek yeterlilikte uzmanlardır.

Gizlilik

Firmamız ,katılımcılara ait erişilen bilgi ve belgelerin gizliliğine azami önem vermektedir.

Eğitim Yöntemi

Eğitimcilerimiz, Eğitimlerde, teori ve örnek uygulamayı içerecek şekilde eğitim vermektedir.

Değerlendirme

Eğitim esnasında yapılan uygulamalar ve eğitim sonu yazılı sınav sonuçları ve eğitimcilere ait katılımcıların değerlendirmeleri ayrı ayrı ve birbirinden bağımsız olacak şekilde göz önünde bulundurularak ,eğitimin etkinliği ölçülmektedir.

SÜRE 1 Gün